Januártól a magyar piacon is bevezeti az Aperol nevű italmárkát a Bols. Az aperitif italnak számító terméket szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni.
Januártól új nemzetközi márkával bővíti portfólióját a Bols Hungary. A termék, mely hamarosan a hazai boltok polcaira kerül, a közel 100 éves múltra visszatekintő, aperitif italnak számító Aperol.
Az alacsony alkoholtartalmú, egyszerre kesernyés és édes ízéről ismert italt a Barbieri fivérek találták ki és kezdték el palackozni a XX. század elején. Itáliában gyorsan elterjedt a híre, ám népszerűségre a második világháború után tett szert, amikor átlépve az olasz határt, világszerte forgalmazni kezdték a terméket.
Az évek során a márka igazi védjegyévé az Aperol Spritz koktél lett, amely Aperolból, fehérborból, vagy proseccoból és szódából áll, illetve jéggel és egy szelet naranccsal szervírozzák. Az italmixet hagyományosan borospohárból fogyaszthatják a vendégek.
A Bols Hungary bízik abban, hogy az Aperol hazai bevezetésével növekszik a vállalat piaci részesedése az aperitif kategóriában. Az Aperol bevezetését szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni – írja a Kreatív Online.
Forrás: borespiac.hu
A miniszter a fehér borokat tartalmazó borkiválóságok 2015-ös könyvét bemutatva közölte, az idén várhatóan Magyarország ismét nettó borexportőrré v...
A MASOSZ második alkalommal döntött az általa alapított Par Excellence díj nyerteseiről. Az elismerésben olyan személyek részesülhetnek, akik kieme...
Meghaladhatja a tavalyit az idén készülő új bor mennyisége, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) becslése szerint 2015-ben összesen 2,78 millió ...
Hazai étterem és borászat is díjat kapott az Európai Bor- és Gasztronómiai Egyesületek Szövetségének XII. Kongresszusán.
Csupán néhány nap van hátra a november 12-14. között második alkalommal rendezett ProWine China szakvásárig, amelyet a sanghaji nemzetközi vásárvár...