Gérard Depardieu, a világhírű színész mint üzletember szerepelt Düsseldorfban, a Hogatec vendéglátóipari szakvásáron. Saját borát mutatta be a Metro csoport standján.
Összesen tizenhat ország 403 cége állított ki a Hogatec-en. A 29 ezer szakmai látogató jóval kevesebb, mint amennyit legutóbb, két évvel ezelőtt regisztráltak. Ennek ellenére a kiállítók többsége elégedett, mert a látogatók zöme beszerző vagy beruházások döntéshozója volt. Gérard Depardieu a Metro 600 négyzetméteres standjára kapott meghívást, ahol a kereskedelmi vállalat bor és kávé értékesítéséhez kínált új megoldásokat, azon kívül pedig nagy konyhák hatékony működését szolgáló technológiai rendszereket mutatott be. - Szenvedélyes bortermelő vagyok. A Loire-völgyi Anjou megyében 25 hektárral kezdtem, most 100 hektárnál tartok. Minden munkafolyamatot kézzel végzünk – mondta büszkén. – A borászatot nem formális keretek között tanultam. Csak ellestem, mit csinálnak mások, ahogyan azt a színészetnél is tettem. 2006 Anjou AOV Viellies Vignes nevű borát a következő szavakkal mutatta be: - Ez a bor nem halad a divattal. Olyan embereknek való, akik szívesen isznak bort szomjúság ellen. Ezt nyugodtan kortyolgathatják végig, az egész étkezés alatt. A Hogatec szakmai rendezvényei közül a vendéglátóipari értékesítés ösztönzéséhez adott fontos impulzusokat a kávé-bemutató. A nyers kávé, pörkölés, mérés, darálás bemutatása mellett húsz különböző géppel készítettek olasz, francia és más presszó kávékat, filteres és más variációkat. A szállodai vendéglátás eredményességére összpontosított a reggeli és brunch bemutató. Egy szállodai étterem 300 négyzetméteres modelljén mutatták be, hogyan nézhet ki a vendégek számára attraktív, ugyanakkor költségek szempontjából rentábilis büfé-asztal. Itt megkóstolhattak a látogatók néhány új terméket is. Mellettük a kiállított technológiai innovációk többsége a konyhák hatékony energiafelhasználását célozta. Nagy sikert aratott a vásár mind az öt napján tartott szeminárium az iskolai étkeztetésről. A projekt egyik gazdája, Észak-Rajna-Vesztfália tartomány iskolai étkeztetésének koordinátora, Wulff Boedeker így vont mérleget: - Kísérletképpen vettük be a témát a Hogatech programjába. Kellemesen meglepődtünk, milyen nagy érdeklődés nyilvánult meg az előadások és a főzési bemutatók iránt. Úgy látszik, ahogyan növekszik az egész napos iskolák száma, úgy nyílnak mind vonzóbb üzleti lehetőségek az otthonon kívüli étkezés növekedése számára.
Forrás: borespiac.hu
A miniszter a fehér borokat tartalmazó borkiválóságok 2015-ös könyvét bemutatva közölte, az idén várhatóan Magyarország ismét nettó borexportőrré v...
A MASOSZ második alkalommal döntött az általa alapított Par Excellence díj nyerteseiről. Az elismerésben olyan személyek részesülhetnek, akik kieme...
Meghaladhatja a tavalyit az idén készülő új bor mennyisége, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) becslése szerint 2015-ben összesen 2,78 millió ...
Hazai étterem és borászat is díjat kapott az Európai Bor- és Gasztronómiai Egyesületek Szövetségének XII. Kongresszusán.
Csupán néhány nap van hátra a november 12-14. között második alkalommal rendezett ProWine China szakvásárig, amelyet a sanghaji nemzetközi vásárvár...