Lezárult az idei Borszerda-programsorozat, az akcióban összesen 227 étterem kínálta féláron a bort az év négy napján.
Az éttermek 20 százaléka külön erre az alkalomra összeállított ételsorokkal is várta a közönséget, emellett 49 nagykereskedés és pincészet is kedvezményes áron kínálta a bort.
A 142 vidéki és 75 budapesti étterem 20 százaléka vett részt a szakmai zsűri által elbírált menüversenyeken, és igényes ételsorokat álmodott meg az adott Borszerdán éppen terítékre kerülő borfajtákhoz. Júniusban a magyar fajtákhoz, augusztusban a könnyű fehérborokhoz és rozékhoz, szeptemberben a testes fehérekhez és könnyű vörösekhez, novemberben pedig az újborokhoz. A részt vevő éttermek körében végzett kérdőíves kutatás szerint a csatlakozó vendéglők elégedettek a Borszerdákkal, 65 százalékuk a forgalom növekedéséről számolt be, 74 százalékuk szerint megérte számukra a részvétel, 80 százalékuk jövőre is részt szeretne venni az akcióban – közli az MTI.
Forrás: borespiac.hu
A miniszter a fehér borokat tartalmazó borkiválóságok 2015-ös könyvét bemutatva közölte, az idén várhatóan Magyarország ismét nettó borexportőrré v...
A MASOSZ második alkalommal döntött az általa alapított Par Excellence díj nyerteseiről. Az elismerésben olyan személyek részesülhetnek, akik kieme...
Meghaladhatja a tavalyit az idén készülő új bor mennyisége, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) becslése szerint 2015-ben összesen 2,78 millió ...
Hazai étterem és borászat is díjat kapott az Európai Bor- és Gasztronómiai Egyesületek Szövetségének XII. Kongresszusán.
Csupán néhány nap van hátra a november 12-14. között második alkalommal rendezett ProWine China szakvásárig, amelyet a sanghaji nemzetközi vásárvár...