Az econet.hu 2011-től 100 százalékos tulajdonában álló leányvállalata, az EST Media Group 51 százalékos többségi részesedésével működő Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. fogja megrendezni a Budai Gourmet elnevezésű, hat éves múltra visszatekintő gasztro-kulturális eseménysorozatot.
A 2010. november 29-én, az akkor esedékes 1,45 milliárd forintos vételár teljesítésével az econet.hu Nyrt. többségi irányítása alá került Sziget Kft. ezzel a lépéssel tovább növekedik. A lényegességi küszöb alatti költséggel járó átvétellel egyfelől bővíti a hazai portfólióját, másfelől magát a rendezvényt is jelentős mértékben tovább kívánja fejleszteni. Ennek keretében az esemény 2011-től a korábbi értékeit megtartva, de a meglévő gasztronómiai rendezvénypalettától jelentősen eltérő koncepció szerint kerül megszervezésre.
A Sziget Kft. az eddigi résztvevők körét és a tematikát jelentősen kibővítve, minél teljesebb képet kíván adni a minőségi gasztronómia világáról, egyrészt bemutatva az alapanyagoktól, a termelőkön át, a kereskedőkig a háttéripar szereplőit és kínálatát, másrészt a legjobb éttermektől, a legjobb borászatokig vagy pálinkafőzdékig felvonultatja majd a hazai gasztro élvonal már bizonyított reprezentánsait – írja a tozsdeforum.hu.
A miniszter a fehér borokat tartalmazó borkiválóságok 2015-ös könyvét bemutatva közölte, az idén várhatóan Magyarország ismét nettó borexportőrré v...
A MASOSZ második alkalommal döntött az általa alapított Par Excellence díj nyerteseiről. Az elismerésben olyan személyek részesülhetnek, akik kieme...
Meghaladhatja a tavalyit az idén készülő új bor mennyisége, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) becslése szerint 2015-ben összesen 2,78 millió ...
Hazai étterem és borászat is díjat kapott az Európai Bor- és Gasztronómiai Egyesületek Szövetségének XII. Kongresszusán.
Csupán néhány nap van hátra a november 12-14. között második alkalommal rendezett ProWine China szakvásárig, amelyet a sanghaji nemzetközi vásárvár...